TRAININGEN VOOR BEDRIJVEN Denk hierbij aan • kapsalons • kappersopleidingen • online verkoop van haarkleurproducten • fashion retail • kledingbranche

TRAININGEN
Hoe belangrijk is het eigenlijk om te weten of jouw klant een koel type of een warm type is?
De juiste kleur geeft een natuurlijke look. Bij een minder goede keuze heb je als adviseur het gevoel, “er klopt iets niet”.
In de training Kleur leer je wat het verschil is tussen een koele en warme huid. De 4 seizoenen, het heldere en gedempte type en hoe je dit op een snelle manier kunt ontdekken met als doel een goed advies naar je klant.
De training wordt op maat gemaakt en is aan te bevelen bij bedrijven die graag een verdieping willen in het advies naar hun klant. Dit kan op allerlei gebieden zijn.
- Haarkleur
- Online en Telefonische verkoop van haarkleurproducten
- Kapsalons
- kappersopleiding
- Schoonheidssalon
- Fashion – kledingbranche
In de training Stijl leer je te denken vanuit de shopper. Je gaat herkennen welk stijltype je klant is en welke kleding hierbij past. Je kijkt als een architect naar je klant en berekent de verhoudingen. Ik werk met de ‘2/3’ ‘1/3’ techniek en leer je hoe jij je klant heel snel kan laten zien dat jij verstand van zaken hebt!
Door de juiste belijningen te gebruiken en dus de klant te verrassen met kleding die haar echt mooi staat. Ook behandelen we een stukje verkoop. Hoe zorg je ervoor dat de klant jou vertrouwt en nodig heeft? Wat is jouw eigen stijl? En draag je trendy kleding of juist kleding die helemaal bij jou als persoon past.
Klant is koning, maar tegenwoordig is de klant ook best verwend. Ze kunnen zelf bepalen of de kleding bij jou gekocht wordt of thuis online? We zullen dus met dat ene “magische” moeten komen om onze klant die kwinkslag mee te geven dat zij daadwerkelijk gaat stralen. Met als doel een tevreden en terugkerende klant EN een hogere omzet!